A kosár üres

Át tudom-e venni az árut személyesen egy boltban?

Üzletünk webáruházként működik, így személyes átvételre nincs lehetőség.

Mennyi idő alatt kapom meg a vásárolt terméket?

A termékek átlagos várható kiszállítási ideje a feldolgozástól függően 2-7 munkanap. Egyedi, illetve méretre készült termékek rendelésekor ez az időtartam hosszabb lehet. Az átlagos szállítási időtől eltérő, várható szállítási időről e-mailben tájékoztatást küldünk.

Visszaküldhetem-e a vásárolt terméket, ha nem tetszik, vagy nem jó a mérete?

A vásárló a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. A részleteket illetően kérjük, hogy olvassa el az ÁSZF Elállási jogról szóló rendelkezéseit!

Ki fizeti a visszaszállítási díjat elállás esetén?

Elállási jog gyakorlása esetén a termékek visszaszállításának a költsége a Megrendelőt terheli. Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.

Elállhatok-e az egyedi igény alapján, egyedi méretre készített termék megvásárlásától?

Az egyedi igények és méretek alapján megrendelt termékek esetében a Megrendelő az elállási jogot nem jogosult gyakorolni. Az így megrendelt termék árát ki kell fizetni, a terméket nem áll módunkban visszavenni.

Milyen számlaszámra utaljam a vásárlás összegét?

Amennyiben átutalással fizet, a vételárat az alábbi számlaszámra kérjük átutalni:
12052712-00251205-00100008

Miért érdemes a megrendelésem ellenértékét előre utalni?

A megrendelt termék(ek) ellenértékének előre utalása esetén a szállítási költségek kedvezőbben alakulnak, jelenleg előre utalás esetén 300,- Ft-ot tudunk elengedni a szállítási költségből.

Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?

A rendelés menetéről az ÁSZF-ben található részletes leírás.
Hogyan változtathatom meg a hibás vagy megváltozott személyes adataimat?
Az adatok módosítása bejelentkezés után az Ügyfél fiók menüpontban végezhető el.

Hogyan iratkozhatom le a hírlevélről?

A hírlevélben megjelenő „Leiratkozás” linkre kattintva közvetlenül vagy a vevoszolgalat@petdream.hu e-mail címre küldött erre irányuló kérelme alapján mi fogjuk törölni a hírlevélre történt regisztrációját.

Nem kaptam email visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról.

A levelező rendszerek terheltségétől függően előfordulhat, hogy késhetnek az e-mailek. Ha egy óra eltelte után sem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, akkor kérjük, hogy érdeklődjön a kapcsolat oldalon található elérhetőségek valamelyikén.

Hol találhatók a FoxPost csomagautomaták?

A FoxPost Zrt. folyamatosan bővíti csomagautomata hálózatát az országban, már sok városban jelen vannak. A csomagautomaták pontos elhelyezkedéséről a www.foxpost.hu oldalon talál bővebb információt.

Nem találtam választ a kérdésemre.

Írjon nekünk a vevoszolgalat@petdream.hu e-mail címre!

4002 Debrecen, Kormosalma utca 1.

  • Email: vevoszolgalat@petdream.hu
  • Telefon: +36 70 908 8099