Át tudom-e venni az árut személyesen egy boltban?
Mennyi idő alatt kapom meg a vásárolt terméket?
Visszaküldhetem-e a vásárolt terméket, ha nem tetszik, vagy nem jó a mérete?
Ki fizeti a visszaszállítási díjat elállás esetén?
Elállhatok-e az egyedi igény alapján, egyedi méretre készített termék megvásárlásától?
Milyen számlaszámra utaljam a vásárlás összegét?
Amennyiben átutalással fizet, a vételárat az alábbi számlaszámra kérjük átutalni:
Vas Krisztina 10300002-10609998-49030019 (MKB Bank)
Miért érdemes a megrendelésem ellenértékét előre utalni?
A megrendelt termék(ek) ellenértékének előre utalása esetén a szállítási költségek kedvezőbben alakulnak, jelenleg előre utalás esetén 300,- Ft-ot tudunk elengedni a szállítási költségből.
Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
Az adatok módosítása bejelentkezés után az Ügyfél fiók menüpontban végezhető el.
Hogyan iratkozhatom le a hírlevélről?
A hírlevélben megjelenő „Leiratkozás” linkre kattintva közvetlenül vagy a vevoszolgalat@petdream.hu e-mail címre küldött erre irányuló kérelme alapján mi fogjuk törölni a hírlevélre történt regisztrációját.
Nem kaptam email visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról.
A levelező rendszerek terheltségétől függően előfordulhat, hogy késhetnek az e-mailek. Ha egy óra eltelte után sem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, akkor kérjük, hogy érdeklődjön a kapcsolat oldalon található elérhetőségek valamelyikén.
Hol találhatók a FoxPost csomagautomaták?
A FoxPost Zrt. folyamatosan bővíti csomagautomata hálózatát az országban, már sok városban jelen vannak. A csomagautomaták pontos elhelyezkedéséről a www.foxpost.hu oldalon talál bővebb információt.
Nem találtam választ a kérdésemre.
Írjon nekünk a vevoszolgalat@petdream.hu e-mail címre!